Muğla Valiliğinde uyuşturucuyla mücadele toplantısı

Muğla’da uyuşturucu ve bağımlılıkla mücadele çalışmaların artırmak ve kurumlar arası koordinasyonu güçlendirmek amacıyla İZDES-Narko Paydaş Toplantısı düzenlendi.

Toplantı, Muğla Valisi İdris Akbıyık ve Mülkiye Başmüfettişi Erkan Kılıç başkanlığında gerçekleştirildi.

Çocukların ve gençlerin bağımlılık risklerinden korunması, güvenli eğitim ve yaşam ortamlarının oluşturulması ve toplumsal farkındalığın artırılması amacıyla düzenlenen toplantıya, riskli bölgelerde bulunan okulların okul aile birliği temsilcileri, öğretmenler, okul yöneticileri, il genelindeki muhtarlar, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve riskli mahallelerde faaliyet gösteren esnaflar katıldı.

Toplantıda, paydaşların sahadaki gözlem ve değerlendirmeleri ele alınırken, uyuşturucuyla mücadelede yürütülen çalışmaların daha etkin hale getirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Kurumlar arası iş birliğinin geliştirilmesi ve mücadele çalışmalarının güçlendirilmesi için yapılabilecek çalışmalar değerlendirildi.

Yetkililer, bağımlılıkla mücadelenin toplumun tüm kesimlerinin ortak sorumluluğu olduğuna dikkat çekerek, çocuklar ve gençlerin korunmasına yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri