Marmaris kaymakamı Kaya’dan öğrencilere karne mesajı

Marmaris kaymakamı Nurullah Kaya, karne dönemi dolayısıyla öğrencilere yönelik bir mesaj yayımladı.

Kaymakam Nurullah Kaya “Sevgili Öğrencilerimiz,

Bir eğitim-öğretim yılını daha azim, emek ve kararlılıkla tamamlayarak karne sevincini yaşamanın mutluluğunu hep birlikte paylaşıyoruz. Bir yıl boyunca gösterdiğiniz gayret ve başarılarınızdan dolayı her birinizi yürekten kutluyorum.

Yaz tatili; dinlenmek, yeni deneyimler kazanmak, kendinizi geliştirmek ve sevdiklerinizle güzel anılar biriktirmek için önemli bir fırsattır. Bu süreçte bol bol kitap okuyarak bilgi dağarcığınızı zenginleştirmenizi, spor ve sanatsal faaliyetlere zaman ayırmanızı, doğayla iç içe olmanızı tavsiye ediyorum. Unutmayın ki her okunan kitap, geleceğe atılan güçlü bir adımdır.

Geleceğimizin teminatı olan siz değerli evlatlarımızın yetişmesinde büyük emek veren fedakâr öğretmenlerimize, okul yöneticilerimize ve her zaman desteklerini esirgemeyen kıymetli velilerimize teşekkür ediyorum.

Bu duygu ve düşüncelerle tüm öğrencilerimizi başarılarından dolayı bir kez daha tebrik ediyor, sağlık, mutluluk ve huzur içinde, sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz verimli ve güzel bir yaz tatili diliyorum.” Sözleri ile tüm öğrencilere “dinlen,eğlen,yenilen” dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Güncel Haberleri