İddiaya göre, otelden çıktığını öne sürdükleri atık giderlerini görüntüleyen vatandaşlar, durumu ilçe jandarma ekipleri ile belediye zabıta ekiplerine bildirdi. Olay yerinde inceleme yapılmasını talep eden vatandaşlar, çevreye zarar verildiği yönündeki iddiaların detaylı şekilde araştırılmasını ve konunun takipçisi olunmasını istedi.
Yetkili kurumların konuyla ilgili inceleme başlattığı öğrenilirken, iddiaların yapılacak teknik değerlendirmelerin ardından netlik kazanması bekleniyor.