Marmaris devlet hastanesinde kantin hizmete açılıyor

Marmaris devlet hastanesinde kantin hizmete açılıyor

Marmaris Devlet Hastanesi’nde uzun süredir beklenen kantin hizmeti başlıyor. Hastane bünyesinde hazırlıkları tamamlanan kantinin açılışı 25 Haziran Perşembe günü gerçekleştirilecek.

Edinilen bilgiye göre kantin, Sağlık Bakanlığı bünyesinde faaliyet gösteren kamu iştiraki bir firma tarafından işletilecek. Hastane yönetimi tarafından planlanan uygulama kapsamında kantin, vatandaşlar, hasta yakınları ve sağlık çalışanlarının ihtiyaçlarına cevap verebilmek amacıyla 24 saat esasına göre hizmet verecek.

Yeni kantin hizmetinin özellikle gece saatlerinde hastanede bulunan hasta yakınları ve sağlık personeli için önemli bir ihtiyacı karşılaması bekleniyor. Açılışın ardından kantinin kesintisiz olarak faaliyet göstermeye başlayacağı öğrenildi.

24 saat hizmet verecek

Marmaris Devlet Hastanesi’nde hizmete girecek kantin, günün her saatinde açık olacak. Böylece hastanede tedavi gören hastalar, refakatçiler ve sağlık çalışanları yiyecek, içecek ve temel ihtiyaç ürünlerine daha kolay ulaşabilecek.

Kantinin resmi açılışı 25 Haziran Perşembe günü gerçekleştirilecek. Açılışın ardından işletme, Sağlık Bakanlığı bünyesindeki kamu iştiraki firma tarafından yürütülecek.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.