Marmaris Devlet Hastanesi’nde Kantin açıldı
Marmaris Devlet Hastanesi’nde, Muğla’da ilk kez uygulanan Uluslararası sağlık hizmetleri anonim şirketi (USHAŞ) iş birliği kapsamındaki kantin projesinin açılışı gerçekleştirildi.
Açılışta konuşan Marmaris Devlet Hastanesi Başhekim Yardımcısı Mehmet Aziz Tunç, projenin vatandaşlara daha uygun fiyatlarla hizmet sunmayı amaçladığını söyledi.
Hastane kantinleriyle ilgili yüksek fiyat şikayetlerinin zaman zaman gündeme geldiğini belirten Tunç, “Buradaki amacımız halka daha uygun fiyatlarla hizmet verebilmek. Kantinlerle ilgili yüksek fiyatlara yönelik şikayetler vardı. Bu durumun önüne geçebilmek adına USHAŞ ile iş birliği yaptık” dedi.
Kurulan sistemle vatandaşların hastane içerisinde ihtiyaçlarını daha ekonomik şartlarda karşılayabilmesinin hedeflendiğini ifade eden Tunç, hastaneye gelen hasta ve yakınlarının kendilerini daha motive hissedecekleri bir ortam oluşturmayı amaçladıklarını belirtti.
Tunç, “İnsanların yalnızca sağlık hizmeti almak için geldikleri hastanede aynı zamanda memnun ve mutlu olmalarını istiyoruz” ifadelerini kullandı. Projenin, vatandaş memnuniyetini artırmaya yönelik önemli bir adım olduğu vurgulandı.


Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.