İçmeler’de kaldırımları kendi imkanlarıyla boyadı
Marmaris’in İçmeler Mahallesi’nde uzun süredir bakımsız olduğu belirtilen kaldırımlar, bu kez bir vatandaşın girişimiyle yenilendi.
Mahalle sakini, kamyonetinin kasasına yerleştirdiği kireç bidonlarıyla hazırladığı püskürtme sistemi sayesinde kaldırımları beyaza boyadı.
Kendi imkanlarıyla gerçekleştirdiği çalışma, kısa sürede mahallede dikkat çekti. Beyaza boyanan kaldırımların hem daha temiz hem de daha düzenli bir görünüme kavuştuğunu ifade eden vatandaşlar, yapılan çalışmayı takdirle karşıladı.
Mahalle sakinleri, “Belediye İçmeler’i unuttu sanki. Ne yapsın vatandaş, yaşadığı yeri güzelleştirmeye çalışıyor. Ellerine sağlık.” sözleriyle görüşlerini dile getirdi.
Vatandaşın herhangi bir resmi destek almadan gerçekleştirdiği çalışma, sosyal medyada da ilgi görürken, mahallede uzun süredir dile getirilen bakım ve temizlik taleplerini yeniden gündeme taşıdı.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.